Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (6)
Uitgever
Boom (3)
Verschijningsjaar
2019 (3)
2021 (2)

Resultaten (7)

37,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

39,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,91
+
Bestel

Advieskunst / Druk 1

De interne adviseur in positie

2019 || Paperback || Noëlle van der Hagen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Werken vanuit een interne adviesrol biedt je unieke kansen om mensen in beweging te brengen en een bijdrage te leveren aan veranderingen in jouw organisatie.

Hoe kun je als interne adviseur doorgroeien naar een stevige positie in de organisatie, naar iemand die gezien, erkend en betrokken wordt vanwege zijn of haar expertise en toegevoegde waarde? Dat is de centrale vraag waarop dit boek antwoorden geeft. Advieskunst biedt een nieuwe visie op jouw rol als adviseur, tools, voorbeelden en een c...

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Organiseren van communities / Druk 1

Identificeren, verbinden en faciliteren

2019 || Paperback || Peter Staal e.a. || Scriptum || met inkijkexemplaar

Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers en belanghebbenden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven.

De opkomst van online (social) media en communityplatformen brengt nieuw gedrag met zich mee. Van organisaties vergt dit een nieuwe visie op communicatie en een grotere flexibiliteit en creativiteit. Kennis over dit vakgebied is schaars. Alhoewel de meest succesvolle communities vaak zijn opgestar...

58,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Design Thinking / Druk 1

2019 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Design Thinking wordt vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die design thinking biedt goed van pas. Dit boek ontrafe...

69,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Leren veranderen / Druk 3

Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

2021 || Hardcover || Hans Vermaak e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Leren veranderen - Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

'Leren veranderen' is al twintig jaar hét handboek voor de veranderkundige. Deze derde geheel herziene editie bestaat uit zowel het fysieke handboek als de kennissite www.lerenveranderen.nl. Het boek biedt een actueel, compact en samenhangend overzicht van belangrijke veranderlessen. Op de kennissite doen we recht aan alle extra materialen die in twintig jaar tijd zijn ontwikkeld door ons en anderen: oefeningen, cases, vide...

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 22,75
+
Bestel

Communicatie en Ethiek

betrouwbaar zijn, vertrouwen ontvangen

2017 || Paperback || Jan Merton e.a. || Futuro Uitgevers

Veel communicatieprofessionals communiceren zich suf om voor hun organisatie vertrouwen te winnen. Maar dat helpt allemaal niet als je organisatie niet betrouwbaar is. Daarom moet je als communicatieprofessional niet alleen communiceren, maar vooral ook bijdragen aan de betrouwbaarheid van de organisatie.

Ethisch handelen speelt hierbij een zeer belangrijke rol. Net als het belang van de buitenwereld. Dus communicatieprofessional: verlaat je comfortzone en begeef je buiten je eigen vakgebied....