Zoekfilters

Auteur
Anthony Kelly (2)
Verschijningsvorm
Paperback (8)
Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (3)
Taal
Engels (6)
Nederlands (3)
Uitgever
Elsevier (3)

Resultaten (9)

64,85
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Business Research Projects

A solution-oriented approach

2006 || Paperback || Jimme Keizer e.a. || Taylor & Francis

Almost all higher educational institutions have built some kind of fieldwork project into the advanced stages of their programmes and the research project should integrate theory, practice, knowledge and skills. Students should be able to apply their acquired knowledge and understanding in a manner that indicates a professional approach to their work or vocation, and have the ability to integrate knowledge and handle complexity, and formulate judgements with incomplete or limited information....

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Managing Maintenance Resources / 1st Edition

2006 || Paperback || Anthony Kelly || Elsevier

Managing Maintenance Resources shows how to reduce the complexity involved in engineering, or re-engineering, a maintenance organization. It recognises that this is a complex problem involving many inter-related decisions - such as whether or not resources should be centralized, contractor alliances be entered into or flexible working be adopted. This book provides a unique approach to modeling maintenance-production organizations.

It enables the identification of problems and delivers guidel...

63,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Real Estate Appraisal

From Value to Worth

2006 || Paperback || Sarah Sayce e.a. || Wiley

The education of the real estate professional is changing and aligning itself more closely with the world of business. This book takes a new approach to property appraisal by exploring the pricing mechanism in this changing context. It: develops the notion of the pricing mechanism in relation to property covers practical issues of comparison and the real problems in applying valuation theory explores calculations - including social and environmental worth - ignored in other texts As real esta...

15,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Maak een fan van uw klant / Druk 9

een revolutie in dienstverlening

2021 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geve...

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Maintenance Systems and Documentation / 1st Edition

2006 || Paperback || Anthony Kelly || Elsevier

Addresses the main systems necessary for the successful operation of a maintenance organization, such as performance control, work control and documentation. This work shows how they can be modelled, their function and operating principles, and the main problems encountered in operation.

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Op kop met de balanced scorecard / Druk 12

strategie vertaald naar actie

2011 || Paperback || Robert Kaplan e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen.In 'Op kop met de balanced scorecard' leggen de Ka...

42,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Wat leiders drijft

een klinische benadering van gedragsverandering in organisaties

2022 || Hardcover || Manfred F.R Kets de Vries || Nieuwezijds

Emotionele intelligentie heeft direct economisch nut: zonder gevoel geen passie, zonder passie geen actie, zonder empathie geen invloed, zonder sympathie geen samenwerking. Alles wat mensen belangrijk vinden, heeft een emotionele lading.Manfred Kets de Vries verkent de rol van emotie in persoonlijkheid, leiderschap, besluitvorming en groepsdynamica. Hij biedt inzicht in menselijk gedrag in organisaties en laat zien hoe dat ten goede kan worden veranderd.

54,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Strategic Maintenance Planning / 1st Edition

2006 || Paperback || A. Guildford || Elsevier

Strategic Maintenance Planning deals with the concepts, principles and techniques of preventive maintenance, and shows how the complexity of maintenance strategic planning can be resolved by a systematic 'Top-Down-Bottom-Up' approach. It explains how to establish objectives for physical assets and maintenance resources, and how to formulate an appropriate life plan for plant. It then shows how to use the life plans to formulate a preventive maintenance schedule for the plant as a whole, along...

27,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

The Fifth Discipline / 2nd edition

The art and practice of the learning organization

2006 || Paperback || Peter M Senge || Cornerstone

Draws on science, spiritual values, psychology, the cutting edge of management thought with leading companies which employ Fifth Discipline methods. This edition contains more than 100 pages of material about how companies are actually using and benefiting from Fifth Discipline practices.