Zoekfilters
Resultaten (14)
maandag verzonden
Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5
2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...
maandag verzonden
Brand Design met MyLab / Druk 7
Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.
Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...
maandag verzonden
Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie
2022 || Paperback || Ton Borchert e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modell...
maandag verzonden
Operationeel management in de dienstverlening met MyLab / Druk 5
2022 || Paperback || Joyce Walstra || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.
Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aa...
maandag verzonden
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2
2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.
Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...
maandag verzonden
ABM4 De Fiscale Jaarrekening Theorieboek / Druk 3
2022 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV
‘De Fiscale Jaarrekening’ behandelt de boekhoudkundige verwerking van gebeurtenissen die van invloed zijn op de fiscale jaarrekening. De belastbaarheid van de fiscale winst staat steeds centraal, met de fiscale vermogensvergelijking als ‘kapstok’. Verder wordt ook de verwerking van de diverse fusievormen besproken, evenals de overdracht van een eenmanszaak (met inbegrip van de omzetting van een eenmanszaak in een bv, en de terugkeer uit de bv). De fiscale wetgeving wordt behandeld voo...
maandag verzonden
Accountmanagement 4.0
Van connecteren naar floreren
2022 || Paperback || Johan A.M. Vanhaverbeke e.a. || Acco
‘We verkopen niet, de klant koopt!’. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op een
heldere en inspirerende manier uit. Dit handboek integreert de laatste wetenschappelijke
inzichten uit de vakgebieden ‘inkoop’ en ‘supply chain management’ en biedt de lezer de
handvatten om de demand chain te doorgronden, een essentiële skill voor elke professionele
accountmanager.
Ten opzichte van versie 3.0 wil 'Accountmanagement 4.0' vooral komen tot een nog dieper
inzicht in de klant. Dat vergt...
maandag verzonden
Het marketingplan, 4e herziene editie met MyLab
2022 || Paperback || Marian Burk Wood || Pearson Benelux B.V. || ook als eBook
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.
Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen die iedere...
maandag verzonden
De Fiscale Jaarrekening Opgavenboek / Druk 3
2022 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV || met inkijkexemplaar
Het studieboek ‘Administratie voor Bachelors en Masters 4 – De Fiscale Jaarrekening ‘behandelt de boekhoudkundige verwerking van gebeurtenissen die van invloed zijn op de fiscale jaarrekening. In het theorieboek staat de belastbaarheid van de fiscale winst steeds centraal, met de fiscale vermogensvergelijking als ‘kapstok’. Alle elementen uit de fiscale vermogensvergelijking worden uitvoerig besproken. In dit opgavenboek wordt per hoofdstuk de kennis van de behandelde stof getoetst....
maandag verzonden
Personeelsmanagement met MyLab
Basisboek voor de (toekomstig) leidinggevende
2022 || Paperback || Danny Brouwer e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Een organisatie kan zich onderscheiden door haar mensen. Kwaliteit, enthousiasme, ervaring, bevrediging halen uit het werk, het gevoel goed te worden behandeld: al deze aspecten hebben invloed op de productiviteit van werknemers, en daarmee op het voortbestaan van de organisatie. Personeelsmanagement gaat over het omgaan met en leidinggeven aan mensen. Daarbij is het uitgangspunt dat élke manager idealiter een humanresourcesmanager is, die baat heeft bij het bestuderen en toepassen van de ju...