Resultaten (4)
morgen verzonden
De Ja Graag vraag
Service is alles
|| Paperback || Wouter Verkerk || Verkerk Bartstra
Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl
Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten.
Wouter signaleert een groeiende ‘serviceafhankelijkheid’ bij de consument. Als...
morgen verzonden
Daar snappen ze het!
En daarom is het daar druk, werken mensen er graag en verdienen ze daar geld
2023 || Paperback || Wouter Verkerk || Verkerk Bartstra
Wouter Verkerk is horeca-expert, creatief inspirator van horecaondernemers en schrijft wekelijks een veelgelezen column op diverse platforms. Wouter ontwikkelt methodiek voor horecabedrijven en is betrokken bij Plan Boutique. 'Daar snappen ze het!' is Wouters vijftiende boek, in totaal verkocht Wouter in de afgelopen jaren meer dan 100.000 boeken.
In dit boek gaat Wouter op zoek naar de betekenis van 'het'. Vaak hoor je mensen namelijk over een bedrijf zeggen: 'Daar snappen ze het!' maar wat ...
morgen verzonden
Moderne Horeca
Volgens Wouter Verkerk
2022 || Paperback || Wouter Verkerk || Verkerck B.V.
De Nederlandse horeca is gedwongen de transitie te maken van klassieke naar moderne horeca. De schaarste in personeel, de rol van nieuwe media en de (marketing)kracht van opkomende ketens maken het ondernemen voor zelfstandige bedrijven er niet gemakkelijker op. Wouter Verkerk schrijft op zijn kenmerkende manier over de problemen en oplossingen voor het moderne horecabedrijf van vandaag. Hij gebruikt humor, houdt spiegels voor en laat zich andermaal zien messcherp analist en kenner van de bra...
morgen verzonden
Wouter in Las Vegas
Wat je kan leren van de hospitality hoofdstad van de wereld
2022 || Paperback || Wouter Verkerk || Verkerck B.V.
Wouter is, sinds hij voor het eerst in Las Vegas kwam, verslingerd
aan wat hij noemt ‘de hospitality hoofdstad van de wereld’.
Nergens is de horeca-dichtheid zo hoog als aan de Las Vegas
Boulevard, nergens anders komen maandelijks vier miljoen
bezoekers per maand met maar één doel: ‘al is het maar voor een
paar dagen, iets beleven om nooit meer te vergeten’. In Wouter in
Vegas beschrijft Wouter zijn kijk op de stad, de trends, de horeca
en de service. Hij vertaalt de grote en kleine...