Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
morgen verzonden
Business Performance Management
sturen op prestatie en resultaat
2008 || Paperback || T. Wentink || Boom
Business performance management gaat over het sturen van organisaties. Het is een verzameling van opvattingen, methoden en technieken die het management kan inzetten om organisatiedoelen te behalen en prestaties te optimaliseren.
Sleutelbegrippen hierbij zijn het beheersen, borgen en verbeteren van besturingsprocessen in en tussen organisaties, het optimaliseren van inkomsten, en het minimaliseren van kosten met het oog op waardecreatie voor de stakeholders: aandeelhouders, financiers, klanten...
morgen verzonden
Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling
2007 || Paperback || T. Wentink || Boom
Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling
is bedoeld om de prestaties van ondernemingen ((non)profit- en
overheidsorganisaties) te versterken door systematische en voortdurende
verbetering van hun bedrijfsvoering en ontwikkeling van
hun organisatie. Het onderwerp is daarbij nauw verbonden met
strategisch management (onder meer de Balanced Scorecard),
Business Process Management, marketing, informatie- en personeelsmanagement.
De concrete invulling van kwaliteitsmanagement in
mo...