Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

55,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,49
+
Bestel

Goed nieuws in kwade tijden

crisiscommunicatie in de praktijk

2002 || Hardcover || P. Stamsnijder || Boom

Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak

van Coca-Cola, de moordbandencrisis van Ford en Firestone, de kinderarbeidkwestie van IKEA en de geflopte beursgang van World Online: ondernemingen komen negatief in het nieuws, al dan niet terecht. Crises zijn aan de orde van de dag.

In dit boek betoogt Paul Stamsnijder dat een nieuwe periode is aangebroken:

het transparantietijdperk. Wat zich binnen bedrijven afspeelt, wordt steeds

zichtbaarder voor het grote publiek....

33,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Het merk is dood, leve het merk

rebranding: meesterwerk of mislukking

2008 || Paperback || P. Stamsnijder || Boom

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en

merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.

Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?

Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals...