Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Taal
Nederlands (2)
Verschijningsjaar
2022 (2)

Resultaten (3)

56,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Psychology / 4th Edition

The Science of Mind and Behaviour

2019 || Paperback || Nigel Holt e.a. || McGraw-Hill

Psychology: The Science of Mind and Behaviour fourth edition has been fully updated to reflect new developments in the field. Its celebrated pedagogical design has been reinforced with key research, issues and offers an exciting and engaging introduction to the study of psychology.The scientific approach brings together international research, practical application and the levels of analysis framework to encourage critical thinking about psychology and its impact on our daily lives. Key featu...

34,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Overreden en verleiden, 1e herziene editie (e-book)

de psychologie van beïnvloeding

2022 || E-book via Bookshelf || Joop van der Pligt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Als je mensen wilt overtuigen kom je een heel eind met goede argumenten. Toch is dat vaak niet voldoende: veel mensen roken, drinken te veel, bewegen te weinig, rijden te hard, of eten fastfood terwijl ze weten dat dit ongezond is. Daarnaast kopen mensen vaak spullen die ze niet echt nodig hebben en stemmen ze op partijen zonder de verkiezingsprogramma’s te lezen. Waarop baseren mensen dán hun keuzes? Waar wordt hun gedrag dan wél door beïnvloed? Deze uitgave gaat over alle verschille...

47,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Overreden en verleiden / Druk 1 Herziene editie

de psychologie van beïnvloeding

2022 || Paperback || Joop van der Pligt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Als je mensen wilt overtuigen kom je een heel eind met goede argumenten. Toch is dat vaak niet voldoende: veel mensen roken, drinken te veel, bewegen te weinig, rijden te hard, of eten fastfood terwijl ze weten dat dit ongezond is. Daarnaast kopen mensen vaak spullen die ze niet echt nodig hebben en stemmen ze op partijen zonder de verkiezingsprogramma’s te lezen. Waarop baseren mensen dán hun keuzes? Waar wordt hun gedrag dan wél door beïnvloed? Deze uitgave gaat over alle verschillende...