Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Verschijningsjaar
2017 (2)

Resultaten (3)

65,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 62,23
+
Bestel

Geïntegreerde communicatie / Druk 10

Concern-, interne en marketingcommunicatie

2017 || Paperback || Marita Vos e.a. || Boom || ook als eBook

Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie voor jou uit de doeken doet. Met dit boek krijg je inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.

Over de inhoud

In Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een th...

60,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Geïntegreerde communicatie / Druk 10 (e-book)

concern-, interne en marketingcommunicatie

2017 || E-book via Bookshelf || Marita Vos e.a. || Boom

Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie uit de doeken doet. Dit boek geeft uw studenten inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.

Over de inhoud

In Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een the...

37,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Accountability van communicatiebeleid / Druk 2

communicatiekwaliteit meten met de balanced scorecard

2012 || Paperback || Marita Vos e.a. || Boom

Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het communicatiebeleid meetbaar te maken.

Accountability van communicatiebeleid reikt een methode aan om de kwaliteit van het communicatiebeleid in organisaties te meten, gebaseerd op de 'balance scorecard'. Dit is een instrument dat de kwaliteit van de communicatie meet en impulsen geeft voor verbetering hie...