Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Het succes van internal branding
een sterk merk bouwen en onderhouden
2013 || Hardcover || Marc van Eck e.a. || Adfo Groep
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiƫle resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig.
Dit boek gaat over het creƫren van een sterke merkpositionering ...
maandag verzonden
Karaktervol positioneren
2016 || Paperback || Marc van Eck || Adfo Books
Deze serie mag je niet missen
Karaktervol positioneren
Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.
Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzi...