Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Rapporteren in de hulp- en dienstverlening / Druk 5
2018 || Paperback || Judith ter Horst || Coutinho || ook als eBook
In het verlengde van goede hulpverlening ligt goed rapporteren over cliƫnten. Een goed rapport is een middel om de hulpverlening vast te leggen en verder te brengen. Het vormt een verantwoording van de gekozen werkwijze en het kan een onderbouwing zijn van keuzes en adviezen. Het is het visitekaartje van de schrijver, van de organisatie die hij vertegenwoordigt en van de beroepsgroep hulp- en dienstverleners als geheel.
In Rapporteren in de hulp- en dienstverlening staat schrijven centraal. ...
Rapporteren in de hulp- en dienstverlening / Druk 5 (e-book)
2018 || E-book via Bookshelf || Judith ter Horst || Coutinho
In het verlengde van goede hulpverlening ligt goed rapporteren over cliƫnten. Een goed rapport is een middel om de hulpverlening vast te leggen en verder te brengen. Het vormt een verantwoording van de gekozen werkwijze en het kan een onderbouwing zijn van keuzes en adviezen. Het is het visitekaartje van de schrijver, van de organisatie die hij vertegenwoordigt en van de beroepsgroep hulp- en dienstverleners als geheel.
In Rapporteren in de hulp- en dienstverlening staat schrijven centraal. ...