Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
Online invloed / Druk 1
Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
2021 || Paperback || Bas Wouters e.a. || Boom
Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.
Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.
Online invloed bestaat uit drie de...
48,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
maandag verzonden
met 5% korting 46,08
Set Invloed en Online invloed
2022 || Paperback || Robert Cialdini e.a. || Boom