Zoekfilters

Resultaten (3)

34,83
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Foundations van ITIL® V3

|| Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschre...

34,83
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De FSM-methode: procesmatig managen van functioneel beheer

procesmatig managen van functioneel beheer; een methodische benadering voor het gestandaardiseerd inrichten en aansturen van modern functioneel beheer

2013 || Paperback || Jan van Bon e.a. || Inform-IT B.V.

DE FSM-METHODE

Procesmatig managen van functioneel beheer

Een methodische benadering voor het gestandaardiseerd inrichten en aansturen van modern functioneel beheer.

Functioneel beheer kan een mooie brug vormen tussen de business en IT-beheer. Het schijnbaar complexe vakgebied functioneel beheer krijgt nog maar relatief kort de aandacht die het verdient. Met de komst van ITIL is de laatste twee decennia de aandacht vooral gericht geweest op IT-beheer, dat dankzij die aandacht structureel is v...

21,26
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,20
+
Bestel

ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk

2020 || Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...