Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
maandag verzonden
De krokomingo en andere verhalen
toneellezen in de groep
2014 || Hardcover || Itie van den Berg e.a. || Cedin BV
Toneellezen in de groep.
'De Krokomingo en andere verhalen' is een nieuw boek van Eduforce in samenwerking met Jules Plus. Dit boek bestaat uit 10 toneelverhalen waarmee op school gewerkt wordt aan de uitvoering van een gedegen toneelstuk.
De verhalen zijn geschikt voor groep 5 tot en met 7.
Doet u aan schoolbreed lezen met extra aandacht voor kinderen met leesproblemen? Dan is De krokomingo en andere verhalen iets voor u: een bundel met toneelverhalen voor groepen van 10-20 kinderen.
Tonee...
maandag verzonden
Succes! met ouders
werken met ouderroutines in onderwijs en opvang
2013 || Hardcover || Itie van den Berg e.a. || Cedin BV
Succes! met ouders is een inspiratieboek voor het werken met ouderroutines in onderwijs en opvang. Dit boek is geschreven voor professionals in onderwijs, kinderopvang en peuterspeelzaalwerk. Voor alle ouders, maar speciaal voor die ouders die verbonden zijn aan een medezeggenschapsraad of oudercommissie.
Succes! met ouders' gaat uit van ouderbetrokkenheid door verschillende soorten partnerschap. De basis van een goede samenwerking tussen ouders en professionals is een goede relatie en contact.
Samen kunnen ze zorgen voor een veilige sfeer en stimulerende leeromgeving voor het kind. Met het boek en de begeleiding werkt u aan het vergroten van ouderbetrokkenheid op uw instelli...
maandag verzonden
Ondernemende kinderen op komst!
inspiratieboek leren ondernemen in het basisonderwijs
|| Hardcover || Itie van den Berg || Cedin BV
Ondernemende kinderen op komst!
Inspiratieboek Leren ondernemen in het basisonderwijs.
Dit boek laat zien hoe kinderen van diverse basisscholen ondernemend leren. Wat opvalt als je ondernemende scholen binnenkomt, is dat kinderen eigen ideeën in daden omzetten en daarbij creatief en innovatief kunnen en durven zijn. Ze leren hun talenten en hun kennis ontwikkelen en inzetten ten dienste van zichzelf en anderen.
De kinderen worden meer gemotiveerde leerlingen, die zich (mede)verantwoordelijk...