Zoekfilters
Resultaten (4)
Basiskennis taalonderwijs / Druk 4 (e-book)
2024 || E-book via Bookshelf || Henk Huizenga e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Helpt de student bij de voorbereiding op de toetsing van de Kennisbasis Taal;
- staat boordevol oefeningen waarmee studenten zich de leerstof eigen kunnen maken;
- sluit aan bij de actualiteit van het taalonderwijs.
Basiskennis Taalonderwijs is onmisbaar voor een goede voorbereiding op de toetsing van de Kennisbasis Taal voor de pabo. Het boek staat boordevol oefeningen waarmee studenten zich de leerstof eigen kunnen maken. Allereerst wordt de opzet van de kennisbasi...
Basiskennis taalonderwijs / Druk 4
2024 || Paperback || Henk Huizenga e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Helpt de student bij de voorbereiding op de toetsing van de Kennisbasis Taal;
- staat boordevol oefeningen waarmee studenten zich de leerstof eigen kunnen maken;
- sluit aan bij de actualiteit van het taalonderwijs.
Basiskennis Taalonderwijs is onmisbaar voor een goede voorbereiding op de toetsing van de Kennisbasis Taal voor de pabo. Het boek staat boordevol oefeningen waarmee studenten zich de leerstof eigen kunnen maken. Allereerst wordt de opzet van de kennisbasis en de toetsing daarvan...
maandag verzonden
Taalonderwijs ontwerpen / Druk 2
taaldidactiek voor het basisonderwijs
2015 || Paperback || Henk Huizenga e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Helder taalgebruik;
- goede voorbereiding op de onderwijspraktijk;
- duidelijke opbouw en structuur.
Het handboek Taalonderwijs ontwerpen leert (aankomende) leerkrachten zelfstandig vorm en inhoud te geven aan het taalonderwijs op de basisschool. In deze uitgave worden alle domeinen uit actuele taal- en leesmethoden behandeld: spreken en luisteren, begrijpend lezen, stellen, woordenschat en taalbeschouwing.
Taalonderwijs ontwerpen / Druk 2 (e-book)
taaldidactiek voor het basisonderwijs
2015 || E-book via Bookshelf || Henk Huizenga e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Helder taalgebruik;
- goede voorbereiding op de onderwijspraktijk;
- duidelijke opbouw en structuur.
Het handboek Taalonderwijs ontwerpen leert (aankomende) leerkrachten zelfstandig vorm en inhoud te geven aan het taalonderwijs op de basisschool. In deze uitgave worden alle domeinen uit actuele taal- en leesmethoden behandeld: spreken en luisteren, begrijpend lezen, stellen, woordenschat en taalbeschouwing.