Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten

2024 || Paperback || Harald Pol || Van Duuren Management

Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid?

Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen,...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De reis door het Rijk van Koning Klant

Ontdek het geheim van excellente klantbeleving

2019 || Paperback || Harald Pol || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.

De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met...