Resultaten (3)
maandag verzonden
Rood-witte bril
Opstaan en naar bed gaan met Feyenoord
2023 || Paperback || Frans Reichardt || Trichis Publishing B.V.
‘Iedere Feyenoord-supporter heeft het wel eens gehoord: ‘Jij bekijkt alles door een roodwitte bril’ of ‘Zet je rood-witte bril eens af ’. Het lijkt exclusief voorbehouden aan Feyenoorders de wereld te bekijken door een
rood-witte bril en niet objectief te zijn. In mijn geval klopt dat ook. Ik ben totaal niet objectief, ik wil
dat Feyenoord wint. Altijd. Maakt niet uit tegen wie we spelen. Schijnbaar hebben supporters van andere clubs er ook wel eens een wedstrijd tussen zitten dat z...
maandag verzonden
Business Bloopers
meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers
2015 || Paperback || Frans Reichardt e.a. || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.
Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken.
Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders.
"Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen."
Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0
"Business Bloopers is een lekker leesba...
maandag verzonden
Meer opens, meer clicks
Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing
2015 || Paperback || Marc Borgers e.a. || Adfo Books
Meer opens, meer clicks
Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing
Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, ...