Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Reputatiemanagement voor iedereen

46 lessen voor het bouwen en beschermen van jouw reputatie

|| Paperback || Frank Peters || Futuro Uitgevers

Iedere persoon, bedrijf of organisatie heeft een reputatie, of je daar nu bewust van bent of niet. Reputatie is wat er over je gezegd wordt als je zelf niet in de kamer bent. Het is het beeld dat de omgeving van je heeft. En zij is het dus ook die jouw reputatie bepaalt. Het is slechts tot op zekere hoogte mogelijk om dat beeld zelf actief te bepalen, laat staan te managen.

De omgeving is terecht kritisch en vertrouwt organisaties niet langer op mooie woorden, beloftes of bijvoorbeeld purpos...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Mediatraining voor iedereen

2017 || Paperback || Frank Peters || Futuro Uitgevers

Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelfs 'angst' voor journalisten ("ze doen alles voor die ene nieuwsscoop").

Maar er is ook een wederzijdse afhankelijkheid. Media zijn namelijk afhankelijk van jou omdat zij nieuws nodig hebben. En jij wilt graag jouw verhaal kwijt, waarmee je de beeldvorming wil beïnvloeden van jezelf of jouw or...

23,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Spanning rond de boardroom

reputatielessen voor directeuren en commissarissen

2016 || Paperback || Frank Peters e.a. || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media en maatschappij verwachten, eisen en halen informatie over zaken die zij belangrijk vinden. Loze beloftes straffen ze genadeloos af en bij falen eisen ze 'de kop' van de topman/topvrouw van de organisatie. Reputatie komt te voet en gaat per twitter! En daarom staat in onze twitter-democratie reputatie boven aan de agenda in boardrooms.Maar als organisaties het goed doen...