Zoekfilters

Uitgever
Boom (3)
Van Duuren Media (3)
Verschijningsvorm
Paperback (6)
Hardcover (2)

Resultaten (8)

21,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Hoe ziet jouw werk er straks uit?

Kom nu in beweging en ga aan de slag met jouw talenten voor morgen

2020 || Paperback || Frank Kwakman || AnderZ

De komende jaren gaat er veel veranderen op de arbeidsmarkt. Veel beroepen van nu bestaan over tien jaar niet meer. Nieuwe technologieën zoals articificial intelligence en robotisering doen razendsnel hun intrede, klantvragen veranderen en interactie met anderen neemt toe.

Uit eigen observatie leerde Frank Kwakman, dat 70% van de mensen de vraag of hun baan over tien jaar nog bestaat heel relevant vindt, maar er niets mee doet. Behoor jij ook tot die 70% en denk je dat het allemaal wel mee z...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Professionals & Relatiemanagement

durven kiezen voor klanten die waarde creëren

2010 || Paperback || Frank Kwakman e.a. || Boom

De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?

...

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De ondernemende professional / druk 1

Waarde creëren in een veranderende markt

2012 || Hardcover || Frank Kwakman e.a. || Duuren Media, Van

De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert, dat meer en meer professionals voor zelfstandig ondernemerschap kiezen en dat de economische crisis ertoe leidt dat bedrijven en overheden nieuwe eisen stellen aan de samenwerking. Deze situatie dwingt professionele dienstverleners tot herbezinning van hun toegevoegde waarde en hun businessmodel. Ondernemerschap wordt meer dan ooit gevraagd,...

35,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 34,19
+
Bestel

Groot Innovatiemodellenboek / Druk 2

47 innovatiemodellen voor het versterken van ondernemerschap bij bedrijfsleven en overheid

2017 || Paperback || Frank Kwakman e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

In een markt die volop in beweging is, is innovatie op alle fronten geboden: producten en diensten, organisatie en processen, talenten van medewerkers, samenwerking in de keten, nieuw leiderschap en co-creatie. In de veelheid aan literatuur over innovatie komen evenzovele benaderingen aan bod en alle hebben zeggingskracht op hun terrein. In dit Groot Innovatie Modellenboek kiezen we voor een brede definitie en vatten we innovatie op als verlengstuk van ondernemerschap. Daarmee vormen de inno...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Pofessionals & Acquisitie

succesvol opdrachten verwerven in de zakelijke dienstverlening

2014 || Paperback || Frank Kwakman || Boom

Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware 'het product' en wordt hij geacht ook het acquisitievak te beheersen.Voor de meeste professionals geldt dat zij van origine een 'echt' vak hebben. U bent bijvoorbeeld ingenieur,

communicatiedeskundige, accountant, organisatieadviseur of trainer.Velen van u hebben zich daarnaast, als 'tweede beroep' ook ...

37,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Personal branding

voor professionals die het verschil willen maken

2011 || Paperback || Frank Kwakman || Boom

In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is personal branding de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert Frank Kwakman geldt dit niet alleen voor zakelijke dienstverleners, maar voor iedereen die in een persoonsgebonden business werkzaam is en dus vooral zichzelf moet verkopen.

In personal branding laat de auteur zien hoe je slechts in vijf stappen je eigen personal brand kunt ontwikkelen. Bij iedere stap krijg je...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Leidinggeven aan jezelf

Hoe neem je zelf de regie bij hybride werken?

2021 || Paperback || Frank Kwakman || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

De laatste anderhalf jaar stond niet alleen de hele maatschappij maar ook ons werkleven op zijn kop. We werkten vanuit huis, communiceerden online met collega’s en er werd meer dan ooit een beroep gedaan op onze eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. En nu teruggaan naar het ‘oude normaal’ er op veel fronten niet inzit, is het tijd om vooruit te kijken. Wat neem je mee uit het covid-tijdperk? Wat werkte veel efficiënter en fijner? En wat wil je absoluut zo snel mogelijk anders ...

39,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Ondernemend adviseren

2013 || Hardcover || Frank Kwakman || Van Duuren Media

Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op hun pad komen. Ze zijn technisch wellicht goed, maar in het contact weten ze niet de juiste snaar te raken. Waardoor hun optreden weinig impact heeft en de relatie onder spanning komt.

Dit handboek is bedoeld voor professionals die boven de massa willen uitstijgen. Door niet alleen hun eigen vakgebied ui...