Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)

Resultaten (3)

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...

29,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,26
+
Bestel

Luisteren is goud

Verdiep relaties, maak organisaties menselijker en geef groei gehoor

2022 || Paperback || Eric de Haan || Boom

Geef luisteren meer ruimte en creƫer hechtere, duurzamere werkrelaties.

Iedereen wil gehoord worden, maar echt luisteren lijkt in onze steeds vluchtigere wereld een schaars iets. Niettemin vinden de meeste mensen van zichzelf dat ze best goede luisteraars zijn, terwijl veel van hen het nooit echt goed hebben geleerd. Je kunt gerust spreken van een luistercrisis.

Hoog tijd om luisteren te (her)waarderen. Luisteren is goud schetst het belang en de uitdagingen van deze kunst, en maakt duidelijk...

66,75
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 63,41
+
Bestel

Integraal klachtenmanagement

Inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering

2022 || Paperback || Kees Ahaus e.a. || Boom