Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (3)
Paperback (3)
Verschijningsjaar
2022 (2)
Uitgever
Boom (5)

Resultaten (6)

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...

29,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,26
+
Bestel

Luisteren is goud

Verdiep relaties, maak organisaties menselijker en geef groei gehoor

2022 || Paperback || Eric de Haan || Boom

Geef luisteren meer ruimte en creëer hechtere, duurzamere werkrelaties.

Iedereen wil gehoord worden, maar echt luisteren lijkt in onze steeds vluchtigere wereld een schaars iets. Niettemin vinden de meeste mensen van zichzelf dat ze best goede luisteraars zijn, terwijl veel van hen het nooit echt goed hebben geleerd. Je kunt gerust spreken van een luistercrisis.

Hoog tijd om luisteren te (her)waarderen. Luisteren is goud schetst het belang en de uitdagingen van deze kunst, en maakt duidelijk...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Service excellence, Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

2016 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke

klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je

organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het

bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een exc...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Excelleren in service

Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts

2019 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.

Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is 'Excelleren i...

22,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 21,14
+
Bestel

Zeg dat nog eens?

Inspirerende inzichten en oneliners uit de (management)literatuur

2020 || Hardcover || Eric de Haan || Boom || met inkijkexemplaar

“De sleutel is niet intelligentie. De sleutel is bewustzijn.” - Yuval Noah Harari

Meer dan zeshonderd inspirerende citaten, rake oneliners en eyeopeners uit de (management)literatuur gebundeld in één boek. Ideaal voor managers die hun tijd bewust besteden en ieder ander die op zoek is naar een treffend citaat.

Eric de Haan (auteur, organisatieadviseur en docent) verzamelde de meest inspirerende quotes, rake citaten en wijsheden op het gebied van management, leidinggeven, verandering, or...

66,75
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 63,41
+
Bestel

Integraal klachtenmanagement

Inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering

2022 || Paperback || Kees Ahaus e.a. || Boom