Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
morgen verzonden
Met de referentieniveaus naar schoolsucces
zo stuurt u op taal- en rekenresultaten
2011 || Paperback || Corine Ballering e.a. || EDG Thuiswinkel (Uitgeverij)
Hoe voert u het nieuwe referentiekader taal en rekenen in uw schoolorganisatie in? Hoe bereidt u de leerlingen voor op de nieuwe taal- en rekentoetsen? En welke vaardigheden vraagt dit van uw leraren? Dit boek maakt inzichtelijk welke rol bestuurders, schoolleiders, middenmanagers, taal- en rekenco
morgen verzonden
Verdiepend lezen
leerlingen begeleiden bij het begrijpend lezen van complexe teksten
2014 || Paperback || Karin van de Mortel e.a. || CPS Uitgeverij || met inkijkexemplaar
Dit boek gaat over het leren lezen van en luisteren naar complexe teksten. Dit zijn teksten die moeilijk zijn door bijvoorbeeld de structuur, het taalgebruik of de achtergrondkennis die nodig is. Als leerlingen deze teksten - die zo de moeite waard zijn! - begrijpend kunnen lezen, brengen ze hun leesvaardigheid op een hoger niveau. Dit helpt de referentieniveaus te halen.
Hoe begeleiden leraren leerlingen bij het lezen van complexe teksten? Dit boek geeft antwoorden. De auteurs leggen uit wat...