Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
morgen verzonden
Klantgericht.info Werken in de retail niveau 3 en 4
2016 || Paperback || C. Bakker e.a. || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en uitera...
morgen verzonden
Klantgericht Retailmarketing niveau 3 en 4
2016 || Paperback || C. Bakker || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij retailmarketing voor niveau 3-4 draait het om de wensen en behoeften van de...
morgen verzonden
Klantgericht Verkopen niveau 3 en 4
2016 || Paperback || C. Bakker || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Bij verkopen draait het vooral om verkoopactiviteiten. In dit boek wordt ingeg...