Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Toekomstonderzoek / Druk 2

basis voor actie

2015 || Paperback || Boudewijn Raessens || Boom || met inkijkexemplaar

TOEKOMSTONDERZOEK

Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk voor het analyseren van de toekomst, maar het boek is het resultaat van een verkenning waarbij enerzijds valkuilen van toekomstvisies worden herkend en waarbij anderzijds de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek....

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie

van plan naar implementatie

2016 || Paperback || Martin Hummelink e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strate...