Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Wiskunde (3)

15,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 15,15
+
Bestel

Het leren van wiskunde

Leren effectief lesgeven

2011 || Paperback || Toon Faes e.a. || Ten Brink Uitgevers

Dit werkboek kan gebruikt worden als studentenmateriaal bij een introductiecursus over de didactiek van de wiskunde. Bedoeling van de cursus is om de studenten een aantal aandachtspunten mee te geven bij het bekijken van wiskundeboeken, bij het observeren van lessen en bij het analyseren van leerstof voordat ze lesvoorbereidingen voor volledige lessen moeten maken. Lesvoorbereiden zonder deze voorkennis blijft een vormkwestie zonder didactische inhoud.

Geprobeerd is aan het begin van elk hoof...

15,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 15,15
+
Bestel

Voorbereiden en ontwikkelen van wiskundeonderwijs

voor de lerarenopleiding - Leren effectief lesgeven

2015 || Paperback || Theo van den Bogaart e.a. || Ten Brink Uitgevers

Dit boek slaat een brug tussen leren op het instituut (cursussen wiskunde en wiskundedidactiek) en leren op de stageschool (het verzorgen van wiskundelessen).

- Een wiskundeles voorbereiden

- Voorbereiden van een lessenreeks

- Wiskundedidactisch praktijkonderzoek

Enerzijds zijn er de cursussen wiskunde en wiskundedidactiek van de lerarenopleiding en anderzijds is er het verzorgen van de lessen op de werkplek. Dit boek slaat een brug tussen deze twee. Het boek ondersteunt de voorbereiding, uit...

16,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 16,10
+
Bestel

Toetsen van Wiskunde

Samenstellen, afnemen en nakijken - Leren effectief lesgeven

|| Paperback || Tom Goris e.a. || Ten Brink Uitgevers

Dit werkboek heeft als doel om het resultaat van wiskundelessen zo effectief mogelijk te kunnen toetsen. We richten ons daarbij op toetsen die aan het eind van een leerproces van één of twee hoofdstukken onderzoeken of de leerlingen de doelstellingen hebben gehaald en op het beoordelen van deze resultaten met een cijfer. We leren toetsvragen kritisch te bekijken, toetsvragen te maken en precies te koppelen aan de doelstellingen die in de leerstof worden nagestreefd, en we kijken naar het no...