Zoekfilters

Technische Bedrijfskunde (3)

49,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

71,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 67,93
+
Bestel

Inkoop in strategisch perspectief - studenteneditie

2021 || Paperback || Jordie van Berkel-Schoonen e.a. || Vakmedianet

Een must read voor iedereen die inkoop professioneel in zijn of haar organisatie wil verankeren.

Wat is inkoop eigenlijk? Hoe doe je dat? Waar begint het en waar stopt het? Kopen bedrijven en de overheid net zo in als consumenten? Hoe selecteer ik de beste leverancier? Hoe leg ik afspraken met leveranciers vast? Hoe voorkom ik leveringsproblemen? Dit zijn vragen waarop je als lezer van dit boek een antwoord krijgt.

Professioneel inkopen gaat over het zichtbaar en beheersbaar maken van de inko...

42,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

De kunst van het veranderen / Druk 1

bewegen naar de kern

2019 || Paperback || Marco de Witte e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

In deze nieuwe visie op veranderkunde staan vier vragen centraal:

*Waarom?

*Wat?

*Hoe?

*Wie?

*Ik!

Deze vier vragen en de relaties daartussen helpen om stap voor stap complexe veranderkundige opgaven op een samenhangende manier te doorgronden. En dat inzicht vereenvoudigt het maken van keuzes. Keuzes die helpen om de business- propositie, de organisatie-inrichting en de gewenste veranderingen uit te lijnen.

Daarnaast komt een drietal dilemma's aan de orde: het balanceren tussen 'deel en geheel', 'in...