Technische Bedrijfskunde (4)
vandaag verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
vandaag verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
maandag verzonden
Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12
2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;
- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;
- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.
Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.
Deze editie sluit naadloos aan op d...
maandag verzonden
Marketingstrategie / Druk 7
Praktische inzichten voor een succesvol marketingplan
2022 || Paperback || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Onmisbaar handvat bij het opstellen van een marketingplan;
- het strategische keuzeproces staat centraal, op basis daarvan wordt het marketingplan uitgezet;
- vertaalt de nieuwste wetenschappelijke inzichten op toegankelijke wijze naar de praktijk.
Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Daarom moeten bedrijven vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keu...