Zoekfilters

Auteur
Peter Thuis (2)
Verschijningsjaar
2020 (4)
Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (4)
Hogeschool Rotterdam (4)
Haagse Hogeschool (HHS... (3)
» Toon alle opties (2)

Technische Bedrijfskunde (8)

70,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,98
+
Bestel

Werken met supply chain management / Druk 3

2020 || Paperback || Carline van der Meer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt een brede en vernieuwende kijk op supply chain management;

- bevat veel aansprekende praktijkvoorbeelden en is geschreven vanuit de belevingswereld van de student;

- veel aandacht voor e-commerce binnen supply chain management.

Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. He...

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Analyse van bedrijfsprocessen / Druk 12

een toepassing van denken in systemen

2019 || Paperback || Marlyse In 't Veld e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Combineert de theorie en de praktijk van het systeem- en procesdenken;

bevat veel praktijkcases en oefenvragen;

veel aanvullend materiaal online.

Analyse van bedrijfsprocessen beschrijft de theorie en de praktijk van het denken in systemen, modellen, processen en regelkringen. Studenten krijgen inzicht in de structuur van verschillende soorten bedrijfsprocessen, zoals administratie, financiën en logistiek. Het boek stelt de lezer in staat om deze processen te analyseren en knelpunten daarin ...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Navigeren op essentie met KPI-Dashboards

met KPI-Dashboards

2020 || Paperback || Jako van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.

In Sturen op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opstelle...

50,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3

2015 || Paperback || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.

95,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 91,15
+
Bestel

Bedrijfskunde Integraal / Druk 3

2020 || Paperback || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskunde Integraal geeft een overzicht van een bedrijf als geheel en van elk afzonderlijk bedrijfsonderdeel. Vanuit dit perspectief kan gewerkt worden aan oplossingen voor bedrijfskundige problemen. Het boek bestaat uit drie delen waarin steeds een vraag centraal staat: Wat is een bedrijf? Hoe werkt een bedrijf? Hoe werkt een bedrijfskundige? Het boek is integraal en interdisciplinair: zo krijgt de student inzicht in de werking van bedrijven en de interactie met hun omgeving. Daarnaast i...

66,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Klantgericht organiseren

2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

88,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Bedrijfskunde: de basis / Druk 6

2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...

62,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Maatschappelijk verantwoord ondernemen / Druk 2

2017 || Paperback || Bart Bossink e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De toegankelijke introductie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen laat je uitgebreid kennismaken met deze relatief nieuwe en interessante organisatieverandering. Je leert de basisbegrippen en krijgt inzicht in deze ondernemingsvorm. Een goede basis voor de toekomstige beroepspraktijk!

Waarom kiezen voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?

* Uitstekende basis voor de praktijk;

* toegankelijke kennismaking met deze ondernemingsvorm;

* met uitgebreide online ondersteuning.

Maatschappelijk Ver...