Zoekfilters
Ondernemerschap & Retail Management (3)
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Marketing in de nieuwe economie / Druk 1
Handleiding voor het creëren van échte waarde
2020 || Paperback || Marco Kuijten || Point
Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.
Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?
Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?
Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?
In Marketing in de nieuwe ...
maandag verzonden
Retailmarketing / Druk 8
2022 || Paperback || Frank Quix || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijk handboek over retailmarketing,
- verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;
- het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.
Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begri...