Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (4)

Marketing of Social Business (4)

37,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

2020 || Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Samenwerken: van idee naar afspraak

Aan de slag met jullie samenwerking

2019 || Paperback || Tim Dees e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Als het om écht ingewikkelde vraagstukken gaat, dan kan niemand die alleen oplossen. Voor die vragen, kansen of ideeën moet je wel samenwerken over organisatiegrenzen, over disciplines, over sectoren heen. Dat lijkt vanzelfsprekend en eenvoudig. De praktijk is echter weerbarstig. Verschillende beelden, verschillende karakters, spraakverwarring, belangen, onduidelijkheid over wie het voor het zeggen heeft. Wat wil je, wat mag je, wat kun je? Een goed b...

45,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,23
+
Bestel

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3

2018 || Paperback || Marleen Bekkers e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat...