Zoekfilters

Uitgever
Boom (3)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (6)
Verschijningsjaar
2019 (2)
2021 (2)

Marketing of Social Business (6)

70,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Duurzame bedrijfsvoering

2019 || Paperback || Theo van Houten || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere inleiding in duurzame bedrijfsvoering;

- behandelt bedrijfseconomische modellen die speciaal gericht zijn op duurzaamheid;

- geeft een compleet overzicht van verschillende modellen en soorten rapportages.

In Duurzame bedrijfsvoering staat het duurzame beleid van organisaties centraal. Het boek gaat in op hoe organisaties continuïteit behouden door evenwicht te vinden tussen economische, ecologische en sociale prestaties. Soms moet de bedrijfsvoering van een organisatie worden herzi...

37,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

2020 || Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

27,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

Collaborate or Die (Nederlandse editie)

Het co-creatie handboek voor veranderaars

2021 || Paperback || James Veenhoff e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Wij noemen de jaren tussen 'nu' en 2030 het 'Decennium van Daadkracht'. Al voordat covid toesloeg was duidelijk dat onze uitdagingen te groot zijn om alleen aan te pakken. Meer dan ooit tevoren kunnen en moeten bedrijven en organisaties de krachten bundelen. Zonder samenwerking geen verandering of vooruitgang.

Tot zover niks nieuws, maar de vraag is natuurlijk: hoe? Het antwoord: door de inzet van co-creatie, "samen met experts en stakeholders nieuwe waarde creëren". In dit praktische, actie...

31,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Samenwerken: van idee naar afspraak

Aan de slag met jullie samenwerking

2019 || Paperback || Tim Dees e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Als het om écht ingewikkelde vraagstukken gaat, dan kan niemand die alleen oplossen. Voor die vragen, kansen of ideeën moet je wel samenwerken over organisatiegrenzen, over disciplines, over sectoren heen. Dat lijkt vanzelfsprekend en eenvoudig. De praktijk is echter weerbarstig. Verschillende beelden, verschillende karakters, spraakverwarring, belangen, onduidelijkheid over wie het voor het zeggen heeft. Wat wil je, wat mag je, wat kun je? Een goed b...