Zoekfilters

Auteur
Frank Quix (2)
Uitgever
Boom (3)
Verschijningsjaar
2022 (4)
2021 (2)
Taal
Nederlands (8)

Managing New Retail (9)

17,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

The One-Hour Strategy

Building a Company of Strategic Thinkers

2023 || Paperback || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press || met inkijkexemplaar

A tale about strategy done differently

The One-Hour Strategy follows Martin, the new sales team lead at Waters & Flows, which attracted him because of their unique way of doing strategy. We shadow Martin as he onboards with his new colleagues, who walk him through each aspect of their One-Hour Strategy, answering his questions and addressing his reservations. Along the way, Martin learns:

• Why employees at every level in the firm should be involved in strategy

• How strategic competence ...

46,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Brand Design met MyLab / Druk 7

Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken

2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...

20,20
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,19
+
Bestel

S.A.L.E. / Druk 1

Snelheid Adaptiviteit Lerend Excellerend

|| Paperback || Frank Quix || Q&A Research & Consultancy || met inkijkexemplaar

Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Op basis van deskresearch en interviews met 30 retail executives van retailbedrijven is het ontwikkelmodel S.A.L.E. ontstaan. Dit model gaat ervan uit dat een retailorganisatie zich op vier onderdelen moet blijven ontwikkelen: Snelheid, Adaptiviteit, Lerend vermogen en Excellerend vermogen.

S.A.L.E. biedt inzicht in de complexe vraagstukken die er liggen, en geeft een ric...

47,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Het Handboek Category Management

Breng scherpte in je categorie

2022 || Paperback || E. van Leur e.a. || Category & Trade Company

Retail verandert sneller dan ooit. De macht is verschoven naar de shopper, en alleen sterke retailformules met professioneel Category Management en excellente executie zullen in staat zijn om succesvol te groeien. Category Management is nodig om een sterke formule in te vullen en waar te maken naar de shopper. Categorieën vervullen verschillende rollen van traffic builder tot routine of destination categorie en moeten waarde toevoegen aan de retail formule.

Wij geloven dat een intensieve sam...

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

10 miljoen jaar leiderschap / Druk 1

Hoe succesvolle leiders voorzien in oeroude basisbehoeften

2021 || Paperback || Leon Schaepkens || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar

99% van zijn bestaan heeft de mens geleefd als jager-verzamelaar in kleine groepen. Ons brein is vooral het product van miljoenen jaren leven op de Afrikaanse savanne. We zijn lang niet zo rationeel als we denken. Het is tijd om de achterkamer van ons brein serieuzer te nemen. Iedereen streeft naar veiligheid, verbondenheid, waardering, autonomie, zelfexpressie en moet leren omgaan met grenzen.

Succesvolle leiders voorzien in deze basisbehoeften. Ze weten dat leiderschapsstijlen en management...

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 8

2022 || Paperback || Frank Quix || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijk handboek over retailmarketing,

- verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;

- het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begri...

28,25
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,84
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...

55,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 52,96
+
Bestel

Duurzame businessmodellen / Druk 1

2019 || Paperback || Keimpe de Vries e.a. || Boom

De Nederlandse overheid streeft er naar om de Nederlandse economie in 2050 circulair te laten zijn. Om circulair te kunnen handelen zijn nieuwe manieren van denken, gedrag én andere businessmodellen nodig.

In ‘Duurzame businessmodellen’ beschrijven de auteurs hoe bedrijven circulariteit en duurzaamheid kunnen vormgeven. In tien hoofdstukken komen onderwerpen als duurzame businessmodellen, verandering in denken, manieren van organiseren, bewegingsredenen en context aan bod.

Het boek kijkt...