Management in de Zorg (5)
morgen verzonden
Leer als een speer / Druk 1
Leer sneller, beter en leuker
2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wie slim is leest dit boek..............
wie niet slim is moet het zéker lezen.
Leer als een speer
Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.
Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.
De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...
morgen verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
morgen verzonden
Team op vleugels / Druk 1
gids voor geïnspireerd samenwerken
2013 || Paperback || M. Vroemen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
In Team op vleugels wordt duidelijk waarom teamwerk zo populair is, maar ook waarom sommige mensen er niets van moeten hebben. Martijn Vroemen schrijft uit passie, maar ook uit ervaring. Hij laat zien dat niet elk team per se een droomteam hoeft te zijn en dat u vooral geen geheimen of magische oplossingen moet verwachten. Wel een pleidooi om werk te maken van teamwerk.
morgen verzonden
Customer Delight Strategie
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.
Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:
*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van pr...
morgen verzonden
Design Thinking
Radicaal veranderen in kleine stappen
2019 || Paperback || Guido Stompff || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Leer van designers en pas hun werkwijze toe op je eigen organisatie!
Waarom een nieuwe denk- en werkwijze?
Kun je op zoek zijn naar iets wat je nog niet kent? Wellicht een vreemde, maar uiterst relevante vraag als je iets nieuws moet bedenken. Onze klassieke manier van denken is gericht op het zoeken naar oorzaken en het nemen van beslissingen. Deze denkwijze gaat uit van de bestaande wereld, maar is ontoereikend om die van de toekomst te bedenken.
Wat biedt design thinking?
Leer van designer...