Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)
Zuyd Hogeschool (2)

Logopedie (3)

51,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Praktische cursus zinsontleding / Druk 7

2011 || Paperback || M. Klein e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Praktische cursus zinsontleding bewijst dat grammatica geen struikelblok hoeft te zijn. Op een overzichtelijke en complete manier biedt het boekje de student inzicht in de fundamentele theorie van de taal- en redekundige ontleding. De presentatie van de stof is eenvoudig gehouden; er wordt weinig tot geen voorkennis verondersteld. De oefeningen hebben een oplopende moeilijkheidsgraad. Alle antwoorden bij de oefeningen zijn achter in het boek opgenomen. Elk hoofdstuk eindigt met twee toetsen.

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Evidence-based logopedie / Druk 2

logopedisch handelen gebasseerd op wetenschappelijke evidentie

2011 || Paperback || Hanneke Kalf e.a. || Bohn Stafleu van Loghum || met inkijkexemplaar

Het up-to-date houden van het logopedisch handelen op basis van wetenschappelijke evidentie is de afgelopen jaren min of meer gemeengoed geworden binnen het beroep. Toch blijft ondersteuning daarbij gewenst: hoe en waar vind je snel bruikbare literatuur, hoe beoordeel je die, hoe bereken en interpreteer je klinisch relevante uitkomsten, hoe gebruik je systematische reviews en richtlijnen? Evidence-based logopedie geeft antwoord op deze vragen.In deze herziene editie is een hoofdstuk toegevoeg...

31,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Coblenzer / Druk 3

2011 || Paperback || M. Frankort || Boom

In dit cahier staat de stemscholing volgens Horst Coblenzer centraal. Gemeenschappelijk doel van de oefeningen is het herstellen van de coördinatie van alle componenten die bij het spreekproces zijn betrokken. In dit cahier worden een aantal oefeningen van Coblenzer inhoudelijk geanalyseerd. De keuze van deze oefeningen is bepaald door de mate van bruikbaarheid in de logopedische stembehandeling.