Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (3)
Verschijningsjaar
2020 (2)

ICT Service Management (3)

47,42
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,05
+
Bestel

BiSL® - Een framework voor business informatiemanagement / Druk 3

2020 || Paperback || Remko van der Pols e.a. || Van Haren Publishing || ook als eBook

BiSL®, Business Information Services Library, is het framework voor business informatiemanagement. Dit boek is de officiële beschrijving van BiSL 3de editie.

BiSL 3de editie wijkt niet essentieel af van BiSL tweede druk (2012). Daarmee is het framework ‘upwards compatible’. Bestaande BiSL-gebruikers ondervinden geen beperkingen, maar krijgen aanvullende mogelijkheden en informatie aangereikt. Er zijn enkele onderwerpen toegevoegd, zoals: ketens, data, beveiliging, de verschuiving van ve...

43,55
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 41,37
+
Bestel

IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011

2013 || Paperback || Pierre Bernard e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder...

21,26
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,20
+
Bestel

ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk

2020 || Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...