Zoekfilters
› Hotel Management (6)
› Facility Management (3)
› Integrale Veiligheidsk... (3)
» Toon alle opties (7)
› Hogeschool Rotterdam (4)
› Saxion (3)
› Zuyd Hogeschool (3)
» Toon alle opties (2)
Hotel Management (6)
morgen verzonden
Statistiek in stappen / Druk 4
2021 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom
De methode ‘Statistiek in stappen’ slaagt erin om statistiek interessant te maken voor studenten en docenten. Het boek legt op logische wijze uit hoe een bepaalde techniek werkt en waarvoor deze gebruikt wordt, met behulp van relevante en actuele voorbeelden. De nadruk ligt niet zozeer op de formules achter de technieken (hoewel deze wel worden uitgelegd), maar meer op de toepassing ervan. Zo wordt statistiek een handig instrument dat je helpt bij het verwerken van kwantitatieve gegevens.
Om het leren gemakkelijker te maken, is er bij deze methode een aantal hulpmiddelen beschikbaar, zoals leerdoelen, checkpoints en opdrachten. Op de bijbehorende website vind je extra materiaal, zoals uitwerkingen van de opdrachten en checkpoints, handige links en extra uitleg over SPSS...
morgen verzonden
Kennismaken met Lean / Druk 3
2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.
Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...
morgen verzonden
Projectmanagement / Druk 11
2021 || Paperback || Iris Eshel e.a. || Boom || ook als eBook
Projectmanagement | 9789024429875 | Iris Eshel, Jan Verhaar
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
‘Projectmanagement’ geeft je handvatten om vanuit een creatief idee, via een gedegen projectplan, een succesvol en professioneel evenement te realiseren. Het boek en de bijbehorende website belichten aansprekende cases en bieden handige instrumenten zoals werkmodellen, contracten en formats voor projectrapporten.
Aan de hand van een helder stappe...
morgen verzonden
Statistics in Steps
2020 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom
The methodology described in Statistics in Steps makes statistics comprehensible for students and lecturers. This textbook gives a clear and concise explanation of how certain statistical techniques work and what they are used for, illustrated by real-life examples. The book focuses on how statistical techniques are used, not on the formulas behind them (although they are treated in the book as well). Thus enabling students to use statistics as a useful tool to process quantitative data.
To s...
morgen verzonden
Wat is onderzoek? / Druk 7
2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.
Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...
morgen verzonden
Mood maker / Druk 2
het ontwikkelen van gastvrije organisaties
2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.
Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.
In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...