Hotel Management (4)
maandag verzonden
Organizational Behaviour / 2nd edition
2017 || Paperback || Timothy Campbell e.a. || Pearson
This second European edition of this classic textbook brings the exceptional introduction to organizational behaviour written by the masters of the subject, and adapts it to meet the needs of students studying in Europe today. Fully updated and revised, this adaptation continues the tradition of making current, relevant research come alive for students, while maintaining its hallmark features - clear writing style, cutting-edge content and compelling pedagogy. This new edition offers real-lif...
maandag verzonden
Start.nl - deel 1 / Druk 2
Dutch for Beginners
2017 || Paperback || Katja Verbruggen e.a. || Coutinho || ook als eBook
Internationale studenten en expats hebben vaak behoefte aan taalhandelingen die zij na korte tijd al kunnen toepassen. De communicatieve methode Start.nl maakt dit mogelijk.
Start.nl deel 1 bestaat uit een zeer uitgebreide website en een werkboek. De methode is gebaseerd op drie pijlers: voorbereiden, uitvoeren en consolideren. Elk hoofdstuk begint met het onderdeel voorbereiden op de website. Cursisten gaan aan de slag met animatiefilmpjes, audiofragmenten en bijbehorende luister- en spreeko...
Schritte International Neu
dreibandige Ausgabe
2017 || Paperback || Silke Hilpert e.a. || Max Heuber Verlag
Zielniveau A2 Lehrwerk für Anfänger, die zielgerichtet Deutsch lernen und sich auf das Zertifikat Deutsch B1 vorbereiten wollen. Grundlegende Überarbeitung des bewährten Lehrwerks mithilfe von Rückmeldungen von Kursleitern aus verschiedenen Ländern (Europa, Asien, Latein/Südamerika). - Hoher emotionaler Faktor durch neue Foto-Hörgeschichte - Audiovisuelle Elemente bereichern die Lektionen (verschiedene Videos) - Mehr Lernhilfen: Genusmarkierungen, Formensymbolik für Verb/Subjekt - Gr...
maandag verzonden
Mood maker / Druk 2
het ontwikkelen van gastvrije organisaties
2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.
Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.
In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...