Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Zuyd Hogeschool (3)

Hotel Management (3)

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Handboek managementvaardigheden / Druk 6

2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om

toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.

Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en

opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken

het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.

De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.

Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor

effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Personeelsmanagement met MyLab / Druk 7

2015 || Paperback || Luis R. Gomez-Mejia e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Een organisatie kan zich onderscheiden door z n mensen. Kwaliteit, enthousiasme, ervaring, bevrediging halen uit het werk, het gevoel goed te worden behandeld: al deze aspecten hebben invloed op de productiviteit van de werknemer, en daarmee op het voortbestaan van het bedrf.

Personeelsmanagement gaat over omgaan met en leidinggeven aan mensen. Daarb is het uitgangspunt dat élke manager idealiter een human resource manager is, die baat heeft b het bestuderen en toepassen van de instrumenten...

69,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.

Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...