Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Opleiding
Communicatie (3)
Ad Eventmanager (2)
Bedrijfskunde (2)
» Toon alle opties (2)

Communicatie (3)

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

51,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Design Thinking / Druk 2

2023 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De aanpak Design Thinking vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiƫren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die Design Thinking biedt goed van pas. Dit boek ont...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...