Communicatie (3)
morgen verzonden
Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1
2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.
Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...
morgen verzonden
Basisboek Neuromarketing / Druk 1
Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
2016 || Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho || ook als eBook
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.
Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...
morgen verzonden
Aan de slag met Design Thinking / Druk 1
2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Santasado || met inkijkexemplaar
Vaak wordt design thinking gebruikt als een methode om (onderzoeks-) projecten mee aan te vliegen. Het is echter veel meer dan dat: een manier van kijken naar de wereld. Als je op projectbasis met design thinking hebt gewerkt, zul je vanzelf bezield raken door de design thinking-mindset.
AAN DE SLAG MET DESIGN THINKING is op en top praktisch. Nadat je in hoofdstuk 1 kennis hebt gemaakt met de design thinking-methode, ga je direct aan de slag. In de hoofdstukken 2 tot en met 6 doorloop je telk...