Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)

Bedrijfskunde (3)

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5

2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;

- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;

- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.

Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...

88,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Bedrijfskunde: de basis / Druk 6

2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...