Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)
Voorgeschreven bij
Haagse Hogeschool (HHS... (3)

Bedrijfskunde (3)

88,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Bedrijfskunde: de basis / Druk 6

2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...

83,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Internationaal ondernemen / Druk 3

2020 || Paperback || Radha Jethu-Ramsoedh e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen;

* aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven;

* geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven.

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende ho...

33,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Zo maak je een ondernemingsplan / Druk 4

2019 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Met Zo maak je een ondernemingsplan leren studenten aan de hand van een stappenplan zelfstandig een ondernemingsplan te schrijven.

De eerste stap is erop gericht om de lezer zichzelf als ondernemer te leren kennen. De tweede stap betreft de uitwerking van ideeën en de derde het opzetten van de onderneming. De vierde en de vijfde stap gaan over marktonderzoek en marktbenadering. Vervolgens komt de promotie van een onderneming aan bod. De laatste twee stappen betreffen het regelen van de finan...