Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)
Uitgever
Boom (2)
Noordhoff (2)

Ad Ondernemerschap & Retail Management (4)

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement / Druk 5

Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12

2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;

- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;

- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.

Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.

Deze editie sluit naadloos aan op d...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

53,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...