Zoekfilters
Ad Crossmediale communicatie (2)
morgen verzonden
Reflecteren de basis / Druk 4
Op weg naar bewust en bekwaam handelen
2020 || Paperback || Mirjam Groen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De roep om reflectie blijft klinken in alle lagen van de samenleving. Jij draagt daarin als professional een bijzondere verantwoordelijkheid. Van jou wordt voorbeeldgedrag verwacht. Dat vereist dat je kritisch kunt kijken naar je eigen handelen en dat je kunt omgaan met professionele dilemma’s. Dat je kunt reflecteren op eigen professioneel gedrag.
Reflecteren: de basis helpt je om je een reflectieve denkwijze eigen te maken. Het boek geeft je de handvatten om
je reflectievaardigheid te ont...
morgen verzonden
Basisboek crossmedia concepting / Druk 2
2012 || Paperback || Indira Reynaert e.a. || Boom
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.
Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt ondersch...