Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Accountancy (3)

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Navigeren met KPI-Dashboards / Druk 2

2022 || Paperback || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet maar overzichtelijk boek waarin de sturing van het bedrijfsactiviteiten centraal staat;

- biedt een samenhangende aanpak om de Key Point Indicators (KPI’s) te bepalen en te sturen;

- het KPI-dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.

In de planning en sturing van bedrijfsactiviteiten staat het KPI-dashboard centraal, daarbij wordt er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd. Met Navigeren met KPI-Dashboards l...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Informatiemanagement met MyLab / Druk 4

2020 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig worden geste...