Zoekfilters
› Economie, recht en bed... (16)
› Management algemeen (11)
› Economie en bedrijf al... (10)
» Toon alle opties (15)
› Technische en nautisch... (6)
› Accountancy en adminis... (5)
› Marketing (5)
› Recht algemeen (5)
› Statistiek en methodol... (5)
› Gezondheidsvakken, lic... (4)
› Mens en maatschappij H... (4)
› Bedrijfskunde algemeen (3)
› Taal Hoger Onderwijs (3)
› Wiskunde algemeen (3)
› Algemene economie (2)
› Mens en maatschappij a... (2)
› Ondernemingsrecht (2)
› Taalonderwijskunde (2)
› Management & bedrijfsk... (12)
› Economie (10)
› Lerarenopleiding (8)
» Toon alle opties (18)
› Exact, Techniek & Onde... (6)
› Marketing (6)
› Management (4)
› Bedrijfsadministratie (3)
› Communicatie & Talen (3)
› Oriëntatie op jezelf ... (3)
› Statistiek (3)
› Administratieve organi... (2)
› Basisvaardigheden (2)
› Financiën (2)
› Logistiek & Inkoop (2)
› Schrijven & rapportere... (2)
› Sociaal onderwijs (2)
› Sociale wetenschappen ... (2)
› Studievaardigheden (2)
› Verslaggeving (2)
› Wiskunde (2)
Resultaten (142)
Accounting and Finance: An Introduction (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Eddie McLaney e.a. || Pearson
For undergraduate and MBA courses in Accounting and Finance. Gain a complete grounding in Accounting and Finance and develop skills to work with financial information Accounting and Finance: An Introduction 10th Edition by Eddie McLaney and Peter Atrill contains all the information on Accounting and Finance you need to start your career in business. With an emphasis on introducing topics in a step-by-step and accessible way, you will be taught how to understand and use financial informatio...
Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (e-book)
Building, Measuring, and Managing Brand Equity
2020 || E-book via Bookshelf || Kevin Keller e.a. || Pearson
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identi...
Accounting Information Systems, Global Edition (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marshall Romney e.a. || Pearson
For one-semester undergraduate or graduate courses in accounting information systems. Accounting Information Systems delivers the most unprecedented coverage of each major approach to teaching AIS, giving instructors the opportunity to reorder chapters and focus the material to suit their individual course needs. The 15th Edition, Global Edition covers all of the most recent updates in AIS, including how developments in IT affect business processes and controls, the effect of recent regula...
Zo organiseer je een event / Druk 4 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de student middels opdrachten aan het werk wordt gezet om actief zijn organisatievaardigheden te ontwikkelen.
De nieuwe editie is in opzet en vormgeving geheel herzien. Dat maakt het navigeren door het boek nog makkelijker. Nieuw is ook de projectmatige aa...
E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...
Politiek en politicologie / Druk 5 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Edwin Woerdman || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Het enige veelomvattende handboek op het gebied van politicologie;
- met uitgebreide maatschappelijk relevante casuïstiek en gegevens;
- omschrijft zowel nationale als internationale politiek.
Politiek en politicologie gaat in op de lokale, regionale en nationale Nederlandse politiek, maar richt zich ook op Europese en internationale politiek. De rol van politieke opvattingen, politieke partijen en belangengroepen wordt uitgebreid besproken. Traditionele begrippen als democratie, staat en ...
Argumenteren voor juristen / Druk 3 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || A.J. van Dijk e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Argumenteren voor juristen leert tactisch, strategisch en communicatief juridisch argumenteren. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1, Argumenteren, beslaat de algemene argumentatiekennis. In deel 2, Casussen oplossen, wordt specifiek ingegaan op juridische argumentatiekennis en -vaardigheden. De student leert rechtsregels te analyseren en wetsgeschiedenissen te gebruiken. In deel 3, Handelen, staat de kennis over de tactische, strategische en communicatieve kanten van juridisch argumentere...
Beleggen en financiële markten / Druk 6 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Hans Buunk || Boom
Beleggen en financiële markten is een compleet leerboek, waarin zowel de theoretische als de praktische aspecten van het beleggen worden behandeld. Het gaat in op alle belangrijke financiële titels, zoals obligaties, aandelen, derivaten en gestructureerde producten. Daarnaast komen de verschillende typen beleggingsfondsen, het beleggen in vastgoed en het maken van een verantwoorde beleggingsportefeuille aan bod.
Dit boek legt verbanden tussen de theorie van de financiële markten, de modern...
Informatiemanagement zonder MyLab / Druk 4 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.
Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.
In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig wo...
Kritisch denken binnen het verpleegkundig proces zonder MyLab / Druk 6 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Judith M. Wilkinson || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Voor verpleegkundigen is het noodzakelijk dat zij theoretische kennis bezitten over het verpleegkundig proces, maar ook dat zij die kennis kunnen vertalen naar praktische zorg en interpersoonlijke vaardigheden. In dit boek komen beide aspecten aan de orde.
Kritisch denken binnen het verpleegkundig proces verdeelt het verpleegkundig proces in vijf fasen, waarbij telkens een prominente plek voor de CanMEDS-rollen is opgenomen: anamnese, diagnose, resultaten, verpleegkundige interventi...