Zoekfilters
› Communication and Mult... (4)
› Technische Bedrijfskun... (3)
› Business IT & Manageme... (2)
» Toon alle opties (8)
Resultaten (33)
morgen verzonden
Value Proposition Design
How to Create Products and Services Customers Want
2014 || Paperback || A Osterwalder || John Wiley and Sons Ltd
The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...
morgen verzonden
Basisboek systems engineering in de bouw / druk 1
een methodische totaalaanpak van het bouwproces
2014 || Paperback || Robin de Graaf || Brave New Books || met inkijkexemplaar
Dit boek is het eerste en enige Nederlandstalige studieboek over Systems Engineering in de bouw. Het boek legt Systems Engineering uit in een aantal stappen en door de vele voorbeelden wordt duidelijk hoe de methodiek in de praktijk is toe te passen. Het boek is geschreven voor gebruik in Civiele Techniek en Bouwkunde opleidingen, maar is ook interessant voor opdrachtgevers en opdrachtnemers in de bouwsector. Bij het boek hoort een website met een uitgewerkte voorbeeldcasus, powerpointsheets,...
morgen verzonden
Wat werkt in de klas / Druk 7
didactische aanpak
2014 || Hardcover || Robert J. Marzano e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar
Voor ieder in het onderwijs die echt wil weten welke didactische aanpak de resultaten van de leerlingen aantoonbaar verbetert, biedt dit boek zicht op research uitkomsten, overzichten en beschrijvingen van wat werkt. De auteurs zetten tientallen jaren wetenschappelijke informatie om in heldere actieplannen voor de praktijk. Er blijken 9 soorten didactische aanpak te zijn die het leren van de leerling op hoger niveau brengen. Van elk van deze negen didactische strategieën wordt uitgelegd:
- ...
Scenario Based Strategy
Navigate the Future
2014 || Hardcover || Paul de Ruijter || Taylor & Francis
We need strategy. The world is changing, the future uncertain. What is required is vision: What might the future bring? Where is our business going? What are our fundamental business values? This book is a manual for all those who want to apply strategy in organisations.
It is intended for everyone who wants to put the future on the agenda, to look beyond the short term and beyond mere profit. It describes in practical terms the eight questions we must continually discuss in order to pursue a...
morgen verzonden
Articulatie en fonologische stoornissen / Druk 1
2014 || Paperback || Rik Elen e.a. || Garant
Articulatiestoornissen zijn zeer verscheiden van aard en in graad en vormen een belangrijke groep binnen de aanmeldingen bij logopedisten. Vaak zijn de problemen, zeker bij kinderen, het gevolg van een onvoldoende, niet of foutief leren van de productie van de verschillende spraakklanken of van de betekenisdragende functie ervan.
Daarnaast kunnen articulatiestoornissen ook kaderen in een structureel anatomisch tekort en/of het gevolg zijn van of samengaan met een myofunctionele problematiek. ...
morgen verzonden
De reflectieve professional / Druk 1
2014 || Paperback || Marie - Jose Geenen || Coutinho || ook als eBook
Reflectie is een belangrijk onderdeel van de beroepsuitoefening van (toekomstige) sociale professionals in zorg, welzijn, onderwijs of de rechtspraktijk. Met dit zakboekje hebben zij de basisinformatie over reflectie op de eigen ontwikkeling als persoon en professional altijd direct bij de hand. De reflectieve professional koppelt wetenschappelijke informatie op inzichtelijke manier aan praktische toepassingen. Het boekje biedt 99 praktische handreikingen, onderverdeeld in de vijf rubrieken:...
Critical Thinking and Communication / 7th edition
The Use of Reason in Argument
2014 || Paperback || Edward Inch e.a. || Pearson || ook als eBook
Stresses the importance of argumentation in everyday life Critical Thinking and Communication, 7/e, encourages students to develop skills in constructing and refuting arguments in contexts ranging from informal conversations to structured debates. The authors stress the importance of argumentation in everyday life while building student competence and critical awareness. Through exercises and examples, students learn to create arguments and develop, understand, and interpret extended cases.
morgen verzonden
Snel beter schrijven / Druk 4
meer structuur, meer grip
2014 || Paperback || Willem Verdaasdonk e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Met plezier goede teksten leren schrijven? Snel resultaat, met meer structuur en grip? Het kan! Snel beter schrijven is een overzichtelijk boek dat hbo-studenten in tien stappen leert hoe ze een goede tekst moeten schrijven. Een praktisch boek, gericht op de studie en de latere beroepspraktijk. Met korte stukjes theorie, afgewisseld door uitdagende oefeningen en eigentijdse voorbeeldteksten. Studenten kunnen er direct mee aan de slag!
morgen verzonden
Onmetelijke eenzaamheid
eenzaamheid als mogelijkheid tot zelfwording en zinvinding
2014 || Paperback || Ton Jorna e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Eenzaamheid is een onderwerp dat veel mensen raakt en het wordt daarom gezien als een maatschappelijk probleem: als een gemis aan relaties en aan kwaliteit in relaties. In het kader daarvan worden allerlei eenzaamheidsprogramma's uitgevoerd. Maar bieden deze wel soelaas? En zo ja, hoe lang duurt dat dan?
'Onmetelijke eenzaamheid' benadert eenzaamheid vanuit een ander oogpunt en beschouwt het meer als een existentiële realiteit. Wat doet het bestaan met mensen en wat is de betekenis van deze ...
morgen verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...