Resultaten (5)
maandag verzonden
Straatfotografie
2020 || Paperback || Huub Keulers e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Hoe mooi zou het zijn als je alledaagse taferelen kunt omzetten naar pakkende beelden. Om van andere fotografen te horen hoe zij dit aanpakken. Om over je schroom heen te komen om op straat te fotograferen en wat te doen als je betrapt wordt. Om te weten waar je wel en niet mag fotograferen en wat de wet hierover zegt.
Een antwoord hierop krijgen is een van de redenen waarom dit boek geschreven is. Het behandelt bovendien de vraag welke apparatuur je nodig hebt, hoe je mensen onopvallend foto...
maandag verzonden
Leven zonder diabetes
De definitieve gids voor het begrijpen en omkeren van diabetes type 2
0021 || Paperback || Roy Taylor || Nieuwezijds || met inkijkexemplaar
Tijdens zijn onderzoek naar diabetes ontdekte professor Roy Taylor dat diabetes type 2 omkeerbaar is. Dat was een enorme doorbraak in de medische wetenschap. Met zijn dieetprogramma kunnen we de ziekte stoppen en voorkomen.
Steeds meer mensen ontwikkelen door hun leefstijl en eetpatroon diabetes type 2. Deze aandoening werd lang beschouwd als een ongeneeslijke, levenslange aandoening die gepaard gaat met pijn, verlies van gezichtsvermogen, amputatie en zelfs een vroegtijdige dood. Maar er is ...
maandag verzonden
Why winners gives it all
Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt
0021 || Paperback || Ed Stibbe || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur.
Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals Cool Blue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, geïnspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen...
maandag verzonden
Je brein als medicijn
Hoe doe je dat?
2023 || Paperback || John van Heel || Elmar B.V., Uitgeverij
Eeuwenlang dachten we dat ons brein geen invloed had op onze keuzes en leefstijl. Nu weten we dat alles wat we meemaken invloed heeft en blijft hebben, mits we ons brein effectiever gebruiken. Dan wordt mentale kracht zelfs van vitaal belang voor een gezond leven. Waarom is ons brein een supermedicijn? Dat legt John van Heel in het derde boek van zijn trilogie Bewegen als medicijn, Voeding als medicijn en Je brein als medicijn helder uit.
Mentale fitheid… Het heeft eeuwen in een verdomhoek...
maandag verzonden
Waarom zelfs de beste teams ontsporen
0021 || Paperback || Anton Scheffers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Neem de beste mensen en je hebt een topteam zou je denken. Toch is dat niet zo. Teams zijn levende organismen, die gezond en ongezond kunnen zijn. Teams, en teamleden, hebben in hun leven en op het werk dingen meegemaakt die nog steeds - bewust of onbewust – doorwerken in de onderlinge samenwerking. Een leidinggevende die door het MT naar voren is geschoven maar door vrijwel niemand serieus genomen wordt. Het plotselinge overlijden van een collega. Twee afdelingen die na een fusie
worden sa...