Resultaten (19)

39,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,29
+
Bestel

Controlling en auditing in de praktijk Faillissement en schuldsanering

2014 || Paperback || Robert Jan Blom || Vakmedianet

Het faillissement is in zakelijk opzicht een gevoelig onderwerp en schuldsanering een teken van slecht persoonlijk financieel beheer. Toch brengen faillissementsaspecten ook veel administratieve zorgen met zich mee en verdienen alertheid van controllers en administrateurs. Na elk faillissement en elke schuldsanering zijn er handelingen te verrichten en moet er worden gelet op rechten en plichten van schuldeisers en overige betrokkenen. Dat vereist inzicht in de wet, zowel over de strikte term...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

De Nieuwe Voorzitter

de 5 O's van succesvol voorzitten

2014 || Paperback || Nathalie Vrancken || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

71,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 67,45
+
Bestel

Een stap verder

transformatie van onze vertrouwde omgeving

2014 || Paperback || Yvo Meihuizen || Vakmedianet

Transformatie, of hergebruik en herbestemming van bestaande gebouwen staat volop in de belangstelling. Dit is geen wonder. De stormachtige groei van de economie en in het kielzog daarvan de vloedgolf aan nieuwe gebouwen die over stad en land rolden, hebben bij velen de vraag doen rijzen of we wel op de goede weg zijn met deze ontwikkelingen. Voeg daarbij de economische crisis die sedert 2007 de economie lam legt en ziedaar: de markt ligt open voor een nieuwe kijk op onze bouwpraktijk.

Vanuit ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Verwaarloosde organisaties / Druk 3

introductie van een nieuw concept voor organisatieprofessionals

2014 || Paperback || Joost Kampen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De 'verwaarloosde organisatie' is een nieuw concept dat managers en adviseurs helpt om de weerbarstige werkelijkheid in organisaties beter te begrijpen. Winnaar van de Ooa Boek van het Jaar prijs!

Als je deel uitmaakt van een organisatie, raak je sluipenderwijs gewend aan 'hoe de dingen hier gaan'. Alles wordt gaandeweg normaal, zelfs wat ongewoon of onhandig is. Pogingen om die zaken aan te pakken mislukken vaak, medewerkers raken vervreemd van hun werk en van elkaar en voor je het weet heb ...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Wat bezielt ons?

van verstarring naar vitaliteit

2014 || Paperback || Lenette Schuijt || Vakmedianet

We bevinden ons in een cruciaal tijdsgewricht waarin een oude en een nieuwe wereld tegenover elkaar staan, elk met eigen belangen. In Wat bezielt ons? Van verstarring naar vitaliteit analyseert Lenette Schuijt in welke verouderde systemen we vast lijken te zitten en verkent ze het nieuwe landschap dat aan het ontstaan is. Ze illustreert dat voor zes maatschappelijke sectoren: de financiële sector, het onderwijs, de overheid, de zorg, de wetenschap en het bedrijfsleven. Bovendien laat ze zien...

27,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,36
+
Bestel

Customer delight in vijf stappen

hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt

2014 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

IK2 - De beste versie van jezelf

2014 || Paperback || Margriet Sitskoorn || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'IK2 - De beste versie van jezelf' laat op een inspirerende manier zien hoe je het volledige potentieel uit jezelf kunt halen. De inhoud is geheel geijkt op de huidige prikkel- en stressvolle wereld, waarin je nieuwe vaardigheden en eigenschappen moet ontwikkelen om je doelen te bereiken.

Reis met Margriet Sitskoorn door dit rijke boek vol inzichten, testen, oefeningen en methodieken. Ontwikkel gaandeweg je hersenen en je vaardigheden en wees succesvoller en gelukkiger. Persoonlijk, in je we...

45,65
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,37
+
Bestel

Werken iedereen wordt er beter van / druk 2

oplossingsgericht verzuimmanagement

2014 || Paperback || Marleen Teunis || Vakmedianet

Uit onderzoek weten we dat het aantal medewerkers dat thuis blijft vanwege stress door privéomstandigheden stijgt en het aantal chronisch zieken de komende jaren flink toeneemt. Een schrikbeeld voor ondernemers en voor de individuen die het treft. Dit boek introduceert een vernieuwende methode die op een andere manier omgaat met ziek zijn en verzuim.

Het gevolg: spectaculaire resultaten op het gebied van het terugbrengen van verzuim, tevreden medewerkers en een algehele hogere productivite...