Resultaten (4)
morgen verzonden
Marketing
de nieuwe principes
2014 || Hardcover || Steven van Belleghem || Lannoo
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam ...
morgen verzonden
Met dank aan het leven (POD)
2014 || Paperback || Ulrich Libbrecht || Lannoo
?Zijn hele leven lang zocht Ulrich Libbrecht naar een antwoord op de vraag naar ‘wat er meer is tussen hemel en aarde’. Het bracht hem tot een uiterst inspirerende synthese van het westerse en het oosterse denken. Met dit boek blikt de bekende professor terug. Tegelijk neemt hij, op tachtigjarige leeftijd, afscheid. Met dank aan het leven bestaat uit twee delen, waarvan de onderwerpen en de titels gebaseerd zijn op het Griekse gezegde: ‘Waar Herakleitos om weent, Democritos om lacht’....
Omnichannel in retail (e-book)
het antwoord op e-commerce
2014 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...
Draagkracht en veerkracht in de zorg
professioneel zorgen met aandacht voor je eigen grenzen
2018 || Paperback || Anna Blokhuis e.a. || Lannoo
Goed contact tussen cliënt en hulpverlener leidt tot betere zorg Cliënten zijn mondiger geworden en kwaliteitseisen worden hoger, waardoor de werkdruk toeneemt. Als zorgverlener/hulpverlener wil je je werk goed doen, maar hoe zorg je tegelijkertijd voor jezelf, hoe bewaak je je eigen grenzen? Hoe kun je nabijheid bieden en tegelijk ook jezelf blijven? Met dit boek laten de auteurs zien dat goed contact en verbinding helend is voor de zorgvrager en uitputting van de zorgverlener voorkomt. He...