Zoekfilters
Resultaten (3)
morgen verzonden
Generation Z
and the fourth (industrial) revolution
2016 || Paperback || Jos Ahlers e.a. || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Their time will be here before you know it. Are you ready? Now you can read about it before it happens, which is better than looking back. Generation Z is growing up and will take over around 2025. How do they look at the world? What do they think of politics and (un)learning? How do they see the Fourth (Industrial) Revolution? In this provocative, easy-to-read book, Jos Ahlers and René Boender describe the rise of the unstoppable network generation. Based on extensive research, the authors ...
morgen verzonden
Generatie Z - En de vierde industriële revolutie
ken ze en begrijp ze, voordat ze je leven gaan veranderen
2016 || Paperback || Rene C.W. Boender e.a. || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
TIK, TIK, TIK, TIK... verlies geen tijd!
Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij overnemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren? Over de Vierde Industriële Revolutie?
Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Op ...
morgen verzonden
Fantastisch om hier te zijn!
2016 || Paperback || Christine Liebrecht || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV || met inkijkexemplaar
Sterke taal heeft meer impactWaarom is de ene tekst wel effectief en de andere niet? Hoe komt het dat je bij de ene toespraak wel tot tranen toe geroerd bent, terwijl een andere je niet raakt? Waarom belanden sommige brochures ongelezen in de prullenbak en worden andere wél gelezen? Teksten over exact hetzelfde onderwerp kunnen sterk verschillen, ze spreken mensen wél of niet aan, komen sterk of minder sterk over. Waarom is dit zo? Als je weet hoe taal werkt, kun je er je voordeel mee doen....